perjantai 10. huhtikuuta 2015

Moikka kaikki ihanat miehet..
Tiedättekö sen hittileffan  Fifty Shades of Grey? Siinähän on sellasta sm juttua.
Mua kanssa kiihottais ja kiinnostais sellainen. En oo koskaan kokeillut muutakuin perinteistä pillupanoa ja joskus peppuunkin oon saanu kullia.
Miltähän mahtaisi tuntua tollainen alistuneena olo täysin miehen vallassa olo? Joku kokenut mies antamassa mun pyllylle piiskaa ja sitois mut tiukasti etten pääsis tekee mitään muuta kuin ottaan kaiken vastaan.
Olisin ihan alasti rinnat paljaana, nännit jöpöttäis ihan kovina, jalat vähän leväällään, pilluhuulet odottaen kuumina, kädet sidottuina ja silmät peitettyinä...Melkein voin kuvitella jo kuinka raippa ensin sivelis mun kuumia pilluhuulia siirtyen hitaasti pyllylle ja sitten pum!
Ooh, pakarani tuntisivat raipan iskun. Ooh, miten kiihottavaa, et uskokkaan kuinka kosteena mä oon ajatuksesta...kuinkahan märän valuva mä olisin ihan oikeessa tilanteessa?

Uskaltaisinko?


suukkoja,

Naku


Voit tekstata mulle NAKU ja sun viesti numeroon 179300 (2.5e) niin jatketaan vaikka tästä aiheesta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti