sunnuntai 5. elokuuta 2018

Pitkä kuuma kesä!

Moikka!

Ella täällä! Mä ajattelin tulla kertomaan miten mun pitkä kuumasta kuumempi kesä on sujunut.
Yks kiihkee juttu jäi tästä kesästä erityisesti mieleen, kun otin aurinkoa mun mökin laiturilla yläosattomissa ja yks mies jäi kalastamaan siihen suoraan eteen. Huomasin, että se vilkuilu mua ja ajattelin sitä vähän kiusata. Mulla oli purkki aurinkoöljyä ja aloin hieromaan sitä mun rintoihin. Mulla onkin todella ihanat ja pyöreet rinnat no ups! Sitä valuikin myös vähän mun alaosan sisään ja munhan piti sormella alkaa levittään sitäkin. Mä purin seksikkäästi mun huulta ja sormet vaelteli mun alaosassa! En pystynyt vastustaan kiusausta ja sormetin tän miehen edessä orkut..siis huih! Kun olin lopettanut niin huomasin, että tää mieskin lennätti omat nesteensä kalojen joukkoon...se oli aika hotti kesäpäivä se!
Olisi ihana kuulla mitä sä oot tänä kesänä tehnyt?? Kerro se mulle tekstaamalla

ELLA + sun kuumat sanat mulle numeroon 179300

Jään odottaan pillu kosteena sun viestejä ja kuumia tarinoita sun kesästä! Voisin myös kertoo sulle vielä yhden toisen tarinan mun kuumasta kesästä ;) Tekstaa kuuma kesäkolli mulle pian!




Tsekkaa myös mun hotit kuvatkin tekstaamalla KUVA ELLA , KUVA ELLA2, KUVA ELLA3 , KUVA ELLA4 tai KUVA ELLA5 numeroon 179300

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti