maanantai 23. helmikuuta 2015

Kimppailijoita?


Mites on miehet, onks sellasia miehiä jotka kimpassa pystyis naimaan kahta tyttöö ;) Mulla ja mun likkakaverilla on vähän kinaa asiasta.. Mä oon sitä mieltä että on ihan tosi TOSI harvassa miehiä jotka pystyis naimaan kumpaakin kunnolla ja pitkään.. Ja mun tyttökaveri taas on sitä mieltä että jossain on miehiä joille ei tee yhtään tiukkaa antaa kyrpää kummallekin.

Ei olla mitenkään kauheen kokeneita miesten kanssa, ollaan oltu paljon vaan kaksin mut ne pari kertaa mitä on miehen kanssa kokeiltu niin toinen meistä on jäänyt vähän vähemmälle ;) Eikä siinä mitään, orkkuja nyt saa vaikka kielestä tai seksileluista mut joskus ois niin ihana kun mies antais naimalla sen orkun molemmille. Vai onks se ihan liikaa pyydetty, ei kai nyt sentään ;)

Mä pystyn kyllä hyvin ymmärtämään että onhan toi vähän tukala paikka miehelle jos siinä on 2 muidua imemässä kyrpää ja nuolemassa toisiaan, varmaan on hankala pidätellä orkun tuloa mut silti tekis mieli kokeilla onks se mahdollista. Täytyy sit kai seuraavaks vaikka sitoo se mies kiinni ja käyttää sen kyrpää seksileluna, sitoo miehen kädet kiinni niin ettei anna sen ees koskee mihinkään ja sit vaan ratsastaa kullilla just niin kauan kuin haluaa ;) Vai joko tollanen menee liian kiusaamiseks kun toinen ei saa tehdä mitään muuta kuin olla panopuuna.. ;)

-Venla & Elli

Video Venlasta ja Ellistä viestillä VIDEO ELLI numeroon 179300.
Tytöille voi
- tekstata: Elli ja oma viestisi numeroon 179300 tai
- soittaa: 0700 415 696

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti