torstai 5. helmikuuta 2015

Ostoksilla seksinettisivuilla

Aikuisen naisen ihanuuksia

Tämä talven kylmyys saisi jo loppua.. Ei tälläistä kauan siedä ihollaan tälläinen aikuinen kypsä nainen, joka nauttii paljon enemmän hellyydestä ja sen lisämausteiden tuomasta kiihkosta.. 
Tuosta ihanasta ihanuudesta eli seksistä haluankin kertoa lisää..
Kävin seksinettisivuilla ja löysin sieltä vaikka mitä ihanaa ja kiihottavaa. Lopulta tilasin itselleni seksivideon ja leikkikalun. Olen niin malttamaton odottamaan tilaustani ja tänään onnekseni tuo meidän ihana postipoika joka on niin nuori, hyväkroppainen, kivasti haaroistaan pullisteleva..toikin minun ihanan pakettini minulle henkilökohtaisensti..
Avasin pakettini heti ja otin leikkikaluni esille. Tekomuna on kaunis ja taipuisa, hyvin liikkuva ja taipuilee kuumien huulieni välissä todella hyvin.. Pitihän sitä heti kokeilla ;) Ja sitten tuo ihana dvd joka sisältää minua niin kiihoittavaa seksiä.. Ohhh on ihan pakko laittaa video pyörimään ja samalla antaa tämän ihanan uuden tekokyrvän tuoda minulle nautintoa.. Kun et sinäkään nyt ole minun oloani helpottamassa..
Oih näitä ihania esileikkejä, pitkillä nautinnoilla, tässä nainen saa kunnolla mieheltä suuseksiä ihaniin pilluhuuliin ja kauniit seksyt tisut kuumia pusuja, rutisteluja, imutuksia.. Ja sitten on tuon komea nuoren miehen vuoro saada vuorostaan kauniilta kypsältä naiselta kunnolla suuhoitoa komealle munalleen, nainen nuolee kunnolla kuin tikkariaan, imee terskaa ja antaa koko patukan upota suuhun..Tätä dvd.tä katsellessa minun koloni kyllä kostuu todella märäksi ja tuo ihana tekomuna saa pian kunnolla kyytiä.. Taidan laittaa sen imukupista seinään kiinne ja pyllistää sille kiltisti.. ;)
Jatkan sitten toiste, paremmalla ajalla..nyt jatkan tätä ihanaa..

terveisin ULPU - 60v sinkku ja vielä on elämä aivan ihanaa
















Saat yhteyden Ulpuun lähettämällä tekstiviestin ULPU ja oma viestisi hänelle numeroon 179300 (2,5e)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti