keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Jasmine janoaa..

..mökkiseuraa! Nyt on vielä vähän kylmä mutta eiköhän se kohta tästä lämpiä. Ja jos ei lämpiä niin sitten keksitään jotain lämmittävää ihan ite ;) Loma ois menossa ja mä oon siinä onnellisessa asemassa että saan pitää sitä ihan elokuuhun asti. Tässä ois siis aikaa vaikka miten paljon kaikenlaiseen. Aion olla valtaosan kesästä mökillä ja sinkku kun oon niin sinne pitäis mennä yksin.. En laita yhtään pahakseni jos löytyy mökkiseuraa ;)

Mies sais olla sellanen kiva, huumorintajuinen ja rennonletkee, oon itekin samaa sorttia, sellanen laid-back :) Muuten oon rento mut sit se sänky on ainoo paikka missä oon tulinen :D Tai ei ainoo paikka, nyt kun puhutaan mökistä niin voin olla tulinen vaik rannalla tai laiturilla.. Mulla täytyy vaan olla oma ruiskumies käden ulottuvilla, sellanen joka osaa vähän sammutellakin sitä tulta. Ja jos ei saa kokonaan sammutettua niin ainakin lieventää liekkejä hetkeks ;)

Saa se mies hoitaa ton aurinkorasvankin, mä kun tykkään ottaa ihan rajatonta. Totta kai mä sit voin puolestani rasvata siltä ne herkimmät paikat, eihän me nyt tahdota että kulliin tulee palovammoja tai kuumotusta.. Kuumotusta kun saa tulla maksimissaan vain siitä kitkasta mitä tulee kun mies painaa ruiskuaan mun kireeseen.. No tiedätte kyllä minne :D

Mut musta saa kuvaa tekstarilla KUVA JASMINE nrosta 179300, voit kattoo millä mä voisin sua vähän kuumotella ;)

Törmäillään vaikka nettichatissa täällä: http://www.paratiisi.fi/netchat/index.php

Pus pus pus,
Jasmine

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti