tiistai 4. elokuuta 2015

Blondeilla on hauskempaa.. ;)

Haluutteko että näytän sen toteen kans ;) Ois meinaan kaikenlaisia tapoja todistaa toi, siihen tarvis vain yhtä halukkaan kumppanin :D Täällä siis vaalee sinkkulikka, ikää ei oo kauheesti mut tisseissä onkin sit kokoo senkin edestä. Oon pehmee ja naisellinen, tykkään kaikesta ihanan tyttömäisestä.. Nyt kesällä siis esim. minareista, korkkareista, bikineistä jne.

Mun kans vois lähtee vaikka rannalle. Se vaan meinaa sitä että sit jossain vaiheessa pitäis löytää pikkusen syrjäisempi paikka et pääsee ottamaan vaikka ihan rajatonta rusketusta. Voi olla että mä sit haluun sut levittämään aurinkorasvaa vähän kaikkialle, ei haittaa ollenkaan jos sormet eksyy vähän.. Saa mennä vaikka ihan sisäänkin asti ;)

Mä tahdon miehen joka on leikkisä ja estoton, itelläkään ei niitä estoja juurkaan oo joten mies saa olla samaa lajia. Tosikoista en juurkaan välitä, mun on aika vaikee tulla sellasen kans toimeen.. Mulla on kesämieltä rinnoissa, sulla sitä saa olla vaikka palleissa ;) Ja hei, mä sit kans testaan ihan joka tavalla löytyykö sitä kans ;)

KissKissKiss sinne sun.. ;)

-Sanni

Sannin kuvan saa viestillä KUVA SANNI numerosta 179300, viestiä voi laittaa aloittamalla tekstarin nimellä Sanni ja oma viesti sen perään, tekstarinumerot 179300 tai 044 7199 859.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti