sunnuntai 23. elokuuta 2015

Auringonottoa.. ;)

Ihanaa kun aurinko paistaa, mä oon takapihalla ottamassa aurinkoo mun lepotuolissa. Tuntuu niin hyvältä kun aurinko kuumottaa ihoo ja välillä tuuli hiukan puhaltaa, viilentää oloo. Yläosan mä oon ottanut jo pois, biksut on vielä jalassa mutta mä voisin riisua nämäkin, näähän on aivan turhat kun mä luulen ettei kukaan näe mua täällä..

Ihan pakko ottaa biksut pois ja ihan pakko nostaa jalat tuolin käsinojille, nyt haluttaa niin paljon että täytyy painaa käsi jalkojen väliin ja kokeilla.. Hieroo ensin pillun päältä ja työntää sormi hitaasti sisään, kokeilla miten kostee mun posliini oikein jo on. Nauttisin niin paljon kun mies nyt polvistuis mun eteen, painaisin sormet pillunhuuliin ja levittäisin niitä miehen liukasta kieltä varten.. Mies sais antaa kullinsa mun käsiin, mä tahtoisin kokeilla onko se ihana kyrpä vielä yhtään kovana..

Hyväilisin ja hieroisin ensin kullin vartta, puristaisin sormet kyrvän ympärille ja runkkaisin sitä hitain ja pitkin vedoin.. Sitten mies sais antaa terskansa mun huulien väliin, pyörittäisin kieltä terskan ympärillä ennen kuin antaisin kullin upota syvemmälle mun imevään suuhun..

Tuutko ottamaan mun kanssa aurinkoa ;)

T. Annie

Annien tavoitat tekstiviestillä. Viestin alkuun nimi Annie ja oma viesti sen perään, tekstari numeroon 179300 tai 044 7199 859. Kuvia saa viesteillä KUVA ANNIE tai KUVA ANNIE2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti