sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Lämmintä syksyä :)

Kivoille miehille ;) Mä siis oon Tiitu, sinkkutyttö vielä ja mielessä ois vaikka mitä ihanaa mistä mieskin varmaan tykkäis. Oon 18v, vaalee ja pitkähiuksinen, ihan nätti kait.. Luulisin niin, en mä ainakaan mikään peikko oo :D Oon hoikka ja siro, pienikokoinen. Kuvaa saa viestillä KUVA TIITU nrosta 179300 :)

Juttu on nyt niin että mä en oo mikään ihan hirmuisen paljon kokenut.. Oikeestaan haaveita ja toiveita on enemmän kuin niitä kokemuksia. Tän takia ois kiva saada sellasta vähän kokeneempaa seuraa. Mä haluisin kokeilla kaikkee silleen kunnolla ajan kanssa, mikään pikapano mulla ei oo mielessä vaan sellanen tapaaminen missä sais ihan rauhassa kokeilla kaikkee mitä haluaa. Joku varmaan luulee nyt että mä oon kauheen ujo tai jotain kun oon kokematon mut toi johtuu vaan siitä että seukkasin sellasen tyypin kans joka oli ujo enkä mä sit taas halunnut olla se joka koko ajan yllyttää tai kyselee voitasko tehdä jotain.

Tykkäisin siis miehestä joka ois silleen sopivasti aloitteellinen, tietty mäkin teen aloitteita mut en haluu olla se joka tekee niitä yksin koko ajan :) Salajuttujakaan mä en pidä pahana, asun ite ihan yksin eikä mulla oo haussa kuin se seksi niin en mä miestä ala lyttäämään siks että se on varattu :D

Mut jos oot sellanen ihanan hellä ja sulla on kans halu käyttää seksiin kunnolla aikaa niin laita viestiä tulemaan :)

T. Tiitu :)

Tiitulle voi viestiä näin: Tekstiviestin alkuun nimi Tiitu ja oma viestisi sen perään, viesti numeroon 179300 tai 044 7199 859.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti