keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Oma kulta!

Olen Coco ja Thaimasta ja nyt asun Suomisa. Olen muutanut pois kotia ja asun yksin. Tahdosin saada oma rakas kulta pitkä aikaksi ja hyvä elämä. Olen nuori ja vähän kiltti ja mukava ja pidän siitä kun voi naura ja olla hauskaa. Ja sexi pidän myös vaika ei ole vielä hyvin kokenut siinä vaan vain vähäsen. Mutta voisi kokeila lisää sexi. On niin paljon selainen mikä kiihota kun katsoo sexi filmi. Pidän mies joka on kiva ja mukava ja nauraa minun kanssa ja on sexi ja romantiika ja ihanat yhteinen iltat missä voi tehdä kaikki mitä molamet tahdo toisele tehdä.
Minun kuva saa kun kirjoita viestin KUVA COCO ja viestin minun nimi ensin ja sitten viesti numero 044 7199 859 tai 179300.

Tavatan pian sinun kulta Coco <3

Hi!

My name is Coco and I am from Thailand but now I live in Finland. I have my own place now. I want to have my own darling and nice life. I am young and nice and I like have fun. And I like sex too but I have not tried so much but I like to try much more. There is many things in sex film I want to try. I like nice man and have fun and romantic evenings. We can do things we like. You can have my picture KUVA COCO and send message with my name Coco. And the number are 044 7199 859 and 179300.

Meet soon your darling Coco <3

Voit viestiä Cocolle aloittamalla tekstarisi nimellä Coco ja oma viesti sen perään. Numerot 179300 tai 044 7199 859.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti